Správná konverzní stránka

 Taky Vaše stránky nevydělávají tolik, jako byste si představovali? Tak v tom rozhodně nejste sami.
Průměrný konverzní poměr webů se pohybuje okolo 1 %. To znamená, že pouze 1 návštěvník ze 100, kteří na Vaše webové stránky přichází u Vás nakupuje.

Potřebujete místo toho získat alespoň 35 zákazníků ze 100 návštěvníků. Jak?
Většina podnikatelů si myslí, že to je normální. Ale co kdybychom Vám řekli, že na našich stránkách nakupuje 10 %, 20 % a na některých stránkách i 35 % návštěvnosti?

Já Vám ale dnes odkryji tajemství, které evidentně zůstává ukryté pro 99 % podnikatelů. A pomůže Vám konverzní poměr třeba ztřicetinásobit. 
Teď si nedělám prču a nepřeháním!!! Bombastické výsledky na hranici vesmíru? Kdepak. Podívejte se… tohle jsou konverzní poměry některých z našich úspěšných stránek.

Proč takto nefungují Vaše weby a e-shopy?
Protože se chovají jako CEDNÍKY!!!

 V tomto cedníku jsou díry, kterými Vám zákazníci unikají. Ty díry jsou v podobě zbytečných sekcí jako "Novinky", "Blog", "Reference".... které všichni podnikatelé považují za důležité. 
 
 Tyto stránky ale nejsou jen dírami. Jsou PŘEKÁŽKAMI.

 Tak zaprvé, vyloučíme teď navždy ze svého slovníku slovo web a nahradíme jej termínem konverzní trychtýř. 
 
 Co je tento trychtýř? Izolovaný proces na internetu, který uživatele vede od prvního okamžiku, kdy jste pro něj absolutně neznámou firmou a postupně jej ohřívá, až laserově přesně nasměruje tohoto CIZINCE k tomu, aby se stal PLATÍCÍM ZÁKAZNÍKEM.

  A pokud namítnete, že konverzní poměr je nějaký technikálie…. Tak vězte, že konverzní poměr je jen jiný výraz pro VYDĚLÁVÁNÍ PENĚZ!!!

 Pokud totiž chcete na svoje stránky získat návštěvníky, musíte si je KOUPIT. A například Facebook nebo Google Vám je velmi rádi prodají. 
 
 Ale pokud Vás stojí nakoupit návštěvníky 1000 Kč a oni u vás přímo utratí jen 450 Kč, nemusíte být super-matematici, abyste viděli, že jste ve ztrátě.

 Tuhle ztrátu jde zvrátit, a to tak, aniž byste museli jakkoliv upravovat reklamy a nemusíte ani volat svému webaři. 
 
 Já vás totiž dnes naučím, jak si může i počítačový laik, sekretářka nebo důchodce naklikat svůj vysoko-konverzní trychtýř, který bude na autopilota generovat OBJEDNÁVKY, POPTÁVKY A KONTAKTY NA ZÁKAZNÍKY.

 Proč někteří lidé kolem Vás jsou úspěšnější a bohatší než vy, přestože NEJSOU ani...:

 ❌chytřejší než vy!? 
 ❌pracovitější než vy 
 ❌oblíbenější než vy 
 ❌sofistikovanější než vy 
 ❌charizmatičtější než vy

 Protože umějí prodávat.

 Pokud byste se zeptali mě, jaký je největší rozdíl mezi naší firmou INIZIO dnes, kdy máme skoro 100 milionů roční obrat a před lety, kdy jsme byli na 1 % tohoto čísla? Co bych řekl? 
 
 "Naučili jsme se prodávat." 
 
 - NEzačali jsme 100x více pracovat. 
 - NEzchytřili jsme se 100x 
 - NEzačali jsme 100x více riskovat 
 - NEzačali jsme ani 100x více šetřit

 Začali jsme 100x lépe prodávat.

  Ale to přece není možné, ne? 
 
 I když budu naprosto podprůměrný obchodník (jako že jsem jím tehdy byl), stejně zvládnu prodat alespoň JEDNOMU člověku denně. 
 
 A 100 lidem denně prodat nedokážu. 
 
 Pokud budu extrémista, sotva se zvládnu za den setkat a domluvit si prodejní schůzku s 10 lidmi. Ne se stovkou. 
 
 Tak si najmu nebo naklonuji 100 obchodníků jako na obrázku níže? To je také nesmysl, že?

 Ten klíč ke zestonásobení prodejů je jinde. 
 
 Objevil jsem, že existuje nějaký "Konverzní trychtýř" nebo zkráceně "konverzka"! 
 
 Konverzka, ve které stokrát nebo klidně tisíckrát naklonujete toho nejlepšího obchodníka, kterého máte. SEBE! Ale pozor, nepleťte si konverzku s webovými stránkami. Tohle není web! 
 
 Slovo "web" byste měli vyškrtnout ze svého slovníku, protože jak se mylně domnívá skoro každý podnikatel nebo dokonce profesionální marketingový specialista, web vám peníze nevydělává. Web peníze podnikatelů marnotratně rozhazuje do všech stran. Když jsem tohle poprvé na vlastní oči spatřil, nemohl jsem tomu vůbec uvěřit.

  A vy se možná teď ptáte: "Honzo, chceš mi říct, že způsob, jak na internetu podnikají skoro všichni je vlastně špatný?"

 Vím jak tohle. Zní. Vím, že když řeknu inteligentním lidem "VŠICHNI to dělají špatně.", tak zpozorníte a budete plní pochyb. Budete si říkat, že jde o hyperbolu, nadsázku a obchodnické přehánění. 
 
 Tohle ale není obchodnické přehánění. 
 
 Můj důkaz jsem nejenom já sám ale i mnoho mých zákazníků, kteří začali Kovnerzky používat a během jednoho dne získali nástroj, který prodával 10-100x lépe, než co do té doby v životě znali. 
 
 Vezměte si například web mojí vlastní firmy - INIZIO.
 
 Stál nás vyvinout v roce 2016 (ano, je to už skoro vousatý stařec) přes 250 tis. Kč, což pro nás tehdy byla fakt bolavá investice. Za to jsem mohl jet několikrát se svojí rodinou na krásnou dovolenou. 
 
 A jakých výsledků tento web dosahoval? Hrůzostrašných. Konverzní poměr našeho webu byl pod 1 %. 
 
Přes 99 % lidí, které jsem na náš web pozval jsem odehnal pryč, aniž by si od nás cokoliv koupili. 
 
 Takto náš web v roce 2016 vypadal (a vypadá tak dones)...

 Pokud se ptáte, proč mám stále web, který je strašný a jestli tedy nejsem náhodou mentálně retardovaný, ptáte se správně. 
 
 Ale odpověď je klíčem i k vašemu úspěchu, takže si na ni počkejte. 
 
 Tento web je alespoň dne mého názoru a také názoru některých našich konkurentů "hezký". 
 
 Subjektivně se líbí, je estetický a vypadá profesionálně. Ale ve skutečnosti je obchodně úplně k ničemu. Rozhodl jsem se jej nadesignovat v roce 2016 kvůli svému egu. Předchozí web, který sloužil zhruba v období 2011-2016 vypadal takto:

 Byl celkem ošklivý, velmi jednoduchý a nic na něm nebylo. Jen hlavička s nadpisem...

 Byl celkem ošklivý, velmi jednoduchý a nic na něm nebylo. Jen hlavička s nadpisem...

 Za ten web jsem se styděl, protože jsem měl v hlavě rčení o kovářově kobyle, chodí bosa. 
 
 Firma INIZIO, která zakázkově vyvíjela weby má jednostránkový růžový a hnusný web. 
 
 Rozhodl jsem se, že to musím změnit a investoval jsem z tehdejšího pohledu šílené peníze, 250 tisíc Kč, do re-designu. Výsledkem byl sofistikovanější web s více než 20 podstránkami na míru, kde každá naše služba měla vlastní sekci a sáhodlouhé výčty našich úspěchů a předsvědčováků, proč jsme skvělí.